Linda is opgelucht

Dat heb ik weer. Komen ze van de Talpa hiernaast filmen morgen. Ik zie dat er voor de deur  parkeervakken worden vrijgehouden, de container met bouwafval is weggehaald en vanochtend kwam de glazenwasser, ook niet toevallig natuurlijk, dat soort dingen wordt allemaal doorgesproken. Hij kwam zelfs op de ladder de ramen lappen terwijl dat al jaren met een lange pijp vanaf de grond gaat. Maar dan wordt het niet goed schoon en krijg je strepen op tv.

Ik ga natuurlijk niet naar buiten staan kijken morgen, zoiets doe je niet. Je kunt wel even zwaaien, dan hebben ze die beelden als er wat met je gebeurt en kunnen ze die jaren later nog ontdekken maar voor hetzelfde geld vinden ze niets terug en dan heb je voor nop gezwaaid. Ik doe ook de gordijnen niet dicht, want dan denken ze dat je niet thuis bent. Nee, alles open en dan vooral niet kijken. Dat ze in de regiewagen waar ze zich ook omkleden tegen elkaar zeggen "iedereen kijkt, maar daar niet, dus dat shot kunnen we gebruiken voor de serie. Kan er even iemand heen om dat te vragen?"

En dan komt er iemand van de productie even kennismaken, clipboard onder de arm, je kent het wel. Ik vind het totaal geen probleem, wist niet eens dat er wat was en heb er ook geen moment aan gedacht. Weet je, ik laat m'n deur wel op een kier, als er iemand naar de wc moet, ga je gang. Want ze hebben natuurlijk wel een chemisch toilet in de regiewagen maar daar ga je niet graag op omdat het  zo'n stank geeft en dat is voor de jongens van het geluid die er pal naast aan die schuiven zitten geen lolletje.

Zul je net zien, even later komt Linda zelf binnenstormen. Ze moet erg nodig, of ik het erg vind. Nee natuurlijk niet! Ga je gang, daar haal ik mijn neus niet voor op.  Hier kun je je handen even wassen, oh fijn, wat woont u hier mooi. Zeg maar je hoor. Nou reuze bedankt, hehe dat lucht enorm op.  Mag ik wat vragen, bent u zelf ook bekend? Nee? Oh, je lijkt misschien op iemand. Nou dahag!

Dat valt me erg mee, ze is inderdaad zo spontaan en gewoon als je zou denken.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Tiny Cheap Fluid Bed Roaster by Tije and Jan

Finished Pavoni & Fuji PXG4 pid: Probe Inside the Ring

TC4+ boards and Arduino controlled roaster by Matthias Gerstgrasser