Lekker thuisafgehaald.nl !

Via thuisbezorgd.nl eet ik regelmatig een pizza, via www.hellofresh.nl krijg ik wekelijks een doos groente en fruit bezorgd en nu heb ik ook www.thuisafgehaald.nl geprobeerd.

En dat blijkt erg lekker te zijn!

Je moet wel op tijd bedenken dat je via deze site wat wil gaan eten. Een pizza kun je bestellen als je  al erge trek begint te krijgen maar via Thuisafgehaald moet je d'r eerder bij zijn. De eerste maaltijd die ik had aangeklikt bij ene Dennis die twee straten verderop woont, ging niet door omdat hij niet alle ingrediĆ«nten binnen had gekregen. De volgende die ik bestelde werd al snel bevestigd en kort na zessen zat ik aan de Bunny Chow:  een Zuid - Afrikaans stoofpotje met tomaat, pompoen, wortel en rode linzen.

Lekker eten terwijl je House of Cards kijkt.
De twee vrouwen die dit afhaalmaal hebben bereid, wonen pal aan de overkant van de straat, aan de andere kant van de Kostverlorenvaart. Ze hebben een cateringbedrijf en daarnaast koken ze voor de klanten die ze via Thuisafgehaald hebben verzameld.

Aanrader!

PS Een paar dagen later: opnieuw een erg lekkere maaltijd gescoord, ook weer vlakbij huis. Toen ik bij Rik en Renuka aanbelde stapte ook Max, een oudere heer van ongeveer mijn leeftijd binnen met zijn boodschappentas. Renuka was bezig met de finishing touch dus we wachtten even terwijl Rik de tekeningen liet zien van een maquette waaraan hij werkt, een plan voor een stadsdeel dat ingrijpend mag worden veranderd.
Thuisgekomen bracht ik de bouillon aan de kook, deed er de ingrediƫnten bij die Renuka apart had ingepakt, legde de andere dingen op een bord, en ziedaar:
Lekker!!



Reacties

Populaire posts van deze blog

Tiny Cheap Fluid Bed Roaster by Tije and Jan

Finished Pavoni & Fuji PXG4 pid: Probe Inside the Ring

TC4+ boards and Arduino controlled roaster by Matthias Gerstgrasser